Monday 20 November 2017

Forex Plass


Forex Place Review Forex Place kjører en av de ledende programvare som er tilgjengelig for øyeblikket. Metatrader 4, har alle nødvendige verktøy og informasjon som en forhandler vil trenge, alt på ett sted. Programvaren tillater også forhandlere å velge opptil 50 forskjellige valutapar som de kan holde styr på. Som en av de mest avanserte programmene på markedet har metatraderen gode funksjoner som risikoanalyse og også de beste verktøyene for å gjøre forexopplevelsen enklere. Forex Place-nettstedet er også godt opprettet, når du går inn på nettstedet, blir du tatt tilbake av detaljnivået og enkelheten til nettstedet. Siden og programvaren er tilgjengelig på 10 forskjellige språk, noe som er flott, spesielt hvis engelsk ikke er ditt morsmål. Selv om Forex Place ikke har noen spill, tilbyr de et godt treningsprogram som gjør det mulig for nybegynnere å pusse opp nye ferdigheter. Øvelsene er tilgjengelige, slik at du vil føle at du er tilbake på skolen, men i ditt eget hjem. Forex-sted tilbyr også en flott formopplevelse som gjør det mulig for handelsmenn å kommunisere med hverandre på et sentralt sted, og tilbyr en økonomisk kalender som overvåker trendene. Kundesupporten til Forex Place er 24 timer i døgnet og bare 6 dager i uken. Støtten kan bli funnet gjennom en rekke metoder som telefon og e-post. Det er også et live chat alternativ som gjør det mulig for næringsdrivende å kontakte kundesenteret raskt og snakke med en kvalifisert person umiddelbart. Både e-post og telefon metoder er også gode med tjenesten kjent for å være veldig rask og veldig informativ. Innskudd tilbakekallingsalternativer Nåværende Forex Place aksepterer alle innskudd ved hjelp av følgende metoder4XP (Forex Place) Gjennomgang 4XP SCAM BEKRÆFTELSE 2013-10-14: Det er nå 7 Guilty Verdicts i FPA Trader39s Court. 4XP svarer ikke på FPA om disse problemene. Det ser ut som at 4XP ikke lenger behandler klientuttak. På grunn av dette har FPA ikke annet valg enn å erklære 4XP for å være en SCAM. 4XP er svartlistet av FPA. Vi advarer forhandlere om ikke å åpne kontoer der. Hvis du har en konto der, oppfordrer vi deg til å prøve å trekke ut alle pengene dine umiddelbart. Hvis du ikke får tilgang til pengene dine, anbefaler vi at du kontakter din bank og politiet for forslag. 4XP SCAM BEKRÆFTELSE MERK: 2013-08-02: Åtte falske 5-stjerners anmeldelser igjen på mindre enn en time. FORSIKTIG: FPA har sett en rapport om 4XP å betale utbetalinger ved hjelp av avdrag i stedet for alt på en gang. FPA er veldig opptatt av dette. MERKNAD: 2013-10-11: FMRR har tilbakekalt lisensen til 4XP på grunn av dårlig levering av meglingstjenester og feilaktig ytelse av sine forpliktelser. KLIKK HER for å bekrefte. APRIL 2014 Oppdateringer: 4XP vant 2013-Forex Broker Scam of the Year Award. 4XP-nettstedet er nede. God riddance til en prisvinnende svindel. Jeg åpner en handelskonto for mer enn ett år siden i 4xp, jeg gjorde innskudd 45.000usd, og når jeg vil ha pengene tilbake, vil de ikke sende den tilbake til meg. Jeg gjorde innskuddet via kredittkortet mitt (det er viktig). Når jeg spør pengene tilbake 4XP sa, at de bankkontoer ble fryset, på grunn av FSCL (ny zealandsk myndighet), men det var en løgn. De lyver for meg, de finner subterfuges, og ønsker ikke å gi tilbake pengene mine. Jeg går til politiet, men de kan ikke gjøre noe, jeg går til min venn, han er en talsmann, men han kan ikke gjøre noe. Når jeg ringer til andre min venn, hvordan gjør off-shore-firmaer over hele verden, og han sa, jeg må prøve avgiftsmetoden via banken min, fordi dette kanskje vil fungere. Betalingsprosedyren er veldig enkel. Hvis du betaler med kredittkort, men du ikke får varene eller tjenesten din bank kan bidra til å få tilbake pengene. Mitt synspunkt var veldig enkelt. I mitt synspunkt er tjenesten inkludert - depositum - mt4 plattform ved hjelp av - trading - tilbaketrekning når jeg vil. Så dette er tjenestene, men 4xp gir ikke alt, fordi de ikke vil sende pengene tilbake, så jeg får ikke alle tjenestene. I 4xps vilkårene kan vi lese det, Hvis vi vil sende de pengene tilbake til maksimalt 10 arbeidsdager. Betalingsprosessen fungerer bare hvis klienten gjorde innskuddet via kredittkort. Det er viktig Hvis han gjorde det via banktråd, kan de (bank) ikke hjelpe. 1.) Klienten må gå til banken og starte avgiften tilbake. Heshe må fylle et papir, og må bevise innskuddet (med bankkonto selvfølgelig). 2.) Banken vil ringe klienten og de sier hva som skal gjøres. 3.) Skriv en mail til 4xp, at de sendte pengene tilbake (de vil ikke gjøre det) - må vente 10 dager (på grunn av vilkårene). 4.) Neste trinn er det, at klienten sier til banken at 4xp ikke gir pengene tilbake. 5.) Neste steg det, samler klienten alle bevisene (kontobilder, mails og så an) hva banken vil se. 6.) Banken finner 4xps banken, og enn kundene banken spør pengene fra 4xps banken. (det er 45 arbeidsdager). 7.) Hvis 4xps banken kan gi det tilbake, er det OK, hvis ikke, spør banken det igjen (45 dager mer). 8.) Hvis 4xps banken ikke vil gi den tilbake, går kundens bank til VISA eller MASTERCARD, og ​​visumet eller mastercardet vil gi pengene tilbake. I mitt tilfelle gir 4xps banken pengene tilbake, så prosessen min var bare 50 virkedager. Jeg håper jeg kan hjelpe noen til å få pengene tilbake. Hilsen Lajos fra Ungarn Til fordel for alle klienter på 4XP-Forex Place --- Vi har svært viktig informasjon om Delhi-Okhla plassert Branch of 4XP-Forex Place og deres landshoved Rohit Gandhi (Main Scammer). Du kan bruke denne informasjonen til å stoppe Rohit Gandhi å løpe ut av India for å gjenopprette fond fra ham Fordi hans partnerskap med 4XP på Prosent Basis for Deposited Fund fra Indian Clients og Rohit Gandhi beholder Maksimal Del av Deposited Fund fra Indian Clients. Han betaler bare ubetydelig beløp til 4XP-Forex Place for å bruke sine Terminal Services. Vi har følgende informasjon som du kan bruke når du vil gjenopprette fondet fra ROHIT GANDHI (Main Scammer) 1plete Adresse til Delhi-Okhla Liggende Branch av 4XP-Forex Place 2plete Hjem Adresse og Personlige Mobilnummer 9xxxxxxx86 av Rohit Gandhi (Country Head) 3 Alle fasttelefonnumre i Delhi-Okhla ligger på Branch of 4XP-Forex Place 4plete Ringopptak av alle gamle og nye fastnettnumre siden 2009 til inntil nå av Delhi 4XP Branch 5plete Ring opptak av alle gamle og nye mobilnumre siden 2009 til inntil nå av ROHIT GANDHI 6.Inner Videoopptak av Delhi 4XP Branch som registreres regelmessig av deres ansatt 7. Navn, Fullstendig adresse og kontaktnummer av Nære slektninger til ROHIT GANDHI 8. Navn, Fullstendig adresse og kontakt nummer for alle gamle og nye Ansatte av Delhi-Okhla ligger Branch av 4XP-Forex Place og så mange andre mer Veldig viktig informasjon vi kan gi deg hvis du virkelig ønsker å gjenopprette ditt Complete Fund (DepositProfitLoss) fra 4XP. Det er ingen kostnader for ovennevnte opplysninger vi bare vil at all viktig informasjon vil bare dele med de ekte indiske ofrene for 4XP-Forex Place, så derfor må du sende alle dine nødvendige opplysninger til oss via Mail. Nødvendige detaljer - Ditt kontaktnummer, Antall aksjer i 4XP, TradingInvestor-passordet til 4XP Trading Ac, Balanse, Egenkapital og Fullstendig adresse, slik at vi kan bekrefte at du sendte riktige opplysninger til oss som et ekte indisk offer for 4XP så Vi kan sende deg alle ovenfor nevnte viktige opplysninger umiddelbart. Vi vet at ROHIT GANDHI nå lager sitt eget annet firma fra forskjellige navn for å gjøre det samme svindel igjen. Takk, velvelder for ekte indiske ofre for 4XP-Forex Place Insider4XP E-mail-insider4xprediffmail 4XP 4XP 4XP. . .4XP. . 4XP, 9xxxxxxx86 3. 4XP. 4XP 2009. . 4XP () 2009. . 4XP. (). 4XP. . 4XP. 4XP. 4XP MT4,,. 4XP 4XP Insider4XP Mail oss: insider4xprediffmail Jeg kan bevise at 4XP er skyldig. Jeg prøvde å kontakte gjentatte ganger 4XP, og på et bestemt tidspunkt bestemte en bestemt James Denton fra et call center som støttet 4XP (svaret) meg på telefon og via e-post, og sa at 4XP-plattformer fortsatt kjører, men på grunn av juridiske problemer med BVI Financial Services Commission har deres banker stoppet innskudd og uttak. 4XP jobber for å løse problemet. Han sendte meg også et par vedlegg, en av dem usignert, den andre signert av en ingen, i den forstand er det ikke et navn og en tittel på personen som har skrevet brevet. Videre besvarte BVI Financial Services Commission meg at Kommisjonen utstedte en opphør og desistre rekkefølge til Forex Place den 4. juni 2013 som krever det. å opphøre og avstå umiddelbart fra datoen for denne kunngjøringen fra å gjennomføre all investeringsvirksomhet i og fra territoriet og å gi Kommisjonen bevis for at den har opphørt alle slike investeringsvirksomhetsaktiviteter. 2013-11-12 1Star mai-juni tidsramme Jeg foretok overføring til TBC Bank - Georgia til fordel for 4XP meglerkontoer fra CARIPARMA - Italia og fra OEC-USA. Til tross for 4XP-plattformen ser fremdeles frem, forstår jeg nå at 4XP selv står overfor juridiske problemer. Jeg har også prøvd å kontakte 4XP kundeservice for dette og andre tekniske problemer, men i flere uker har ingen svart på mine forespørsler. Jeg spurte også TBC, sendt post. Ingen svarte meg. Endelig denne uken hadde jeg en bestemt James Denton fra et call center (caceso) som støttet 4XP (han sa) på telefon og via post. Han sendte meg også et par brev antagelig fra 4XP og forklarte at siden thay hadde lisensen tilbakekalt av BVI Financial Services Commission, har alle deres banker blokkert eventuelle innskudd og uttak til 4XP. Med hensyn til min bekymring og ønske om å trekke seg tilbake, svarte han at uttak er blokkert, plattformen kjører fortsatt og 4XP jobber for å løse problemet med BVI Financial Services Commission. Bokstaver er tilgjengelige tråden som jeg har åpnet i Scam Alerts Folder. Som du kan se der er en usignert og den andre er signert av en ingen. Be om navnet og stillingen til personen inne 4XP som signerte brevet, svaret var jeg ikke vet. Jeg har satt i gang handlinger med BVI Italian Corresponding Consular BVI Financial Services Commission econsumer. gov Nå vil jeg være glad for å høre fra noen som kunne hjelpe i denne saken. Jeg ber deg om din kompetanse med mindre jeg går videre med riktig rettslig prosedyre som skal følges. 2013-10-25 Ingen vurdering Hei, jeg vil også bånd mot 4XP. Hei, jeg har nylig overført midler til 4XP gjennom TBC Bank. Nå som 4XP har falt i juridiske problemer, sier TBC at jeg ikke kan ta tilbake pengene mine. Hva skal jeg gjøre Jeg har begynt å handle fra august 2013 og handler kun 2 ganger til november 2013. Jeg har 100 bonuskonto. Jeg hadde deponert 5000 USD og jeg vil lukke kontoen min. Guy call James sa jeg kan ikke lukke n jeg kan ikke få pengene mine tilbake. Kan noen hjelpe. beklagelig, men det har skjedd faktisk på Forex Place tilbaketrekningsforespørsel 4xp penger fra kontoen min 3057706 på 10232013, og jeg har ingen svar Jeg har allerede sendt e-postmeldinger som ber om 4xp noen info på min forespørsel, og ingen svarer, ikke engang min kontoansvarlig Celso Goldi meg noen tilfredsstillelse, er det noe du kan gjøre for dette tilfellet, kan noen hjelpe Få widget kode Forex Anmeldelser og rangeringer Forex Performance Tests Forex Traders Court Forex Trading Utdanning og fellesskap Forums Forex Kalender og verktøy kopiere Copyright ForexPeaceArmy. Alle rettigheter reservert. Forex Peace Army, ForexPeaceArmy, FPA, og FPA Shield Logo er alle varemerker for Forex Peace Army. Alle rettigheter forbeholdes i henhold til amerikansk og internasjonal lov. Nye forhandlere kan dra nytte av mini konto-funksjonen som gjør at du kan handle på mikronivå. Erfarne handelsmenn kan nyte 1: 300 innflytelse og stramme sprekker. forexplace Funksjoner Utnyttelse av 1: 300 Trade FX, aksjer, varer, metaller og mer Micro-kontoer for nye brukere Bruker populær MT4 som handelsplattform Stor treningsvideoer rundt klokken Markedsanalyse, nyheter og signaler Betalingsmuligheter Forex Place Forex Trading Platform Review Forex Place (4XP) er en av de ledende europeiske baserte FX Brokers. Nye forhandlere kan ha nytte av ldquomini accountrdquo-funksjonen som lar deg handle på mikronivå. Erfarne handelsmenn kan nyte 1: 300 innflytelse og stramme sprekker. Forex Place Platform FX Place bruker Metatrader 4 (MT4) handelsplattformen som er den mest populære handelsplattformen på markedet. Programvaren har omtrent alt du trenger, inkludert realtidspriser, 100s av tekniske analyseindikatorer samt en API-funksjon som gjør at du kan skrive automatiske handelssystemer. Forex Place Spread Forex Place er ganske bra på majors som tilbyr 3 til 5 pips. De fleste av de andre større kryssvalutaene er under 10 PIPS. Selvfølgelig, hvis du lager et stort innskudd, kan du forhandle etterpå for å få dette spredningen redusert. Forex Place Leverage Forex Place tilbyr god innflytelse på 3001 for alle valutapar. For metaller og varer kan du få 1: 100 eller 1:50 avhengig av hva du handler. De mest populære, som gull etc, er alle 1: 100. Indekser og er også 1: 100 og USA, Storbritannia, Spania og Frankrike Aksjer er alle 1: 4. Forex Place Rollover Så langt vi er klar over, er det ikke noe valg for Forex Place. Forex Place tilbyr har et av de bredeste utvalgene av handelsprodukter blant FX Brokers, du kan handle FX, aksjer, indekser, metaller, varer og mye mer. Med Classic-kontoen nyter du øyeblikkelig utførelse og et utvalg av over 170 omsettelige valutaer, varer, indekser og aksjer. Ved FX Strategy gir vi alle nødvendige fx trading strategier du trenger for å bli en vellykket FX trader. Vår fx strategiinformasjon inneholder en grundig teknisk analysekommentar om dagens tilstand av valutamarkedet. Medlemmer av vårt fellesskap vil motta en gratis FX-rapport daglig for å hjelpe deg med å identifisere lønnsomme handler. Fx Strategy er verdens største fx treningskurs og fellesskap. Vårt mål er å gi all nødvendig informasjon for nye eller oppleve FX-handelsmenn for å oppnå økonomisk frihet. Vi går også mye lenger enn dette. Hvis du blir med i vår FX trading plattform, vil vi gi deg den beste verdien når det gjelder kampanjer og konkurranser for å maksimere sjansen for å tjene penger fra FX trading. Enkelt sagt gir vi tilbake dollar til vårt fx samfunn. Finn oss . FX Strategi, FX Strategier, FX Handel, Forex Trading. FX Trading, Forex Trading Platform. Forex Trading Platforms, FX Trading Platform, FX Trading Platforms, Forex Trading Systems, Forex Online, Online Forex Trading, Online FX Trading, FX Trading Online, Online Forex Trading Platform, Online Forex, Forex Valuta Trading4XP Review Se hva våre brukere sier om 4XP Gjennomgang ForexFraud anbefaler at du fortsetter med forsiktighet hvis du velger 4XP som megler. Følgende er fra FMRRC-administrasjonen: Vi vil gjerne informere deg om at på grunn av tiltakene som er i strid med statutten og senterets regler og forskrifter, samt de som forårsaker skade på FMRRC, besluttet FMRRC-komiteen for standardisering og sertifisering å tilbakekalle Sertifikat for overholdelse fra Forex Place Ltd meglerfirma. 11.10.2013 Forex Place Ltd ble solgt av FMRRC-sertifikatet på grunn av dårlig levering av meglingstjenester og feilaktig ytelse av sine forpliktelser. Beslutningen ble truffet av den øverste lederorganisasjonen for den regulerende organisasjonen FMRRC. 4xp er en forex megler registrert i De Britiske Jomfruøyene. Firmaet, som ble grunnlagt av en gruppe handelsmenn med en diversifisert portefølje av investeringer og erfaring i henhold til formasjon på meglerens nettsted, godtar ikke amerikanske kunder. 4xp touts standard spreads, et overordentlig konkurransedyktig og aggressivt salgsteam, og et flerspråklig, høyt kvalifisert kundesupportpersonal. Grunnleggende daglig markedsanalyse av Trade Central, kalendere, på toppen av en online forex-guide med åtte seksjoner, som dekker detaljerte aspekter ved analyse og handel, oppsummerer den pedagogiske formuen på denne meglerens nettside. Sprekker og innflytelse De gjennomsnittlige spredene på EURUSD svinger rundt 3 pips på ordinære markeds timer. Maksimal innflytelse, derimot, er så høy som den blir, fastet til 300: 1. MetaTrader 4, Beta-versjonen av MetaTrader 5, MetaWeb, på toppen av firmaets egen programvarepakke som inkluderer 4XP-alternativer, 4XP AutoTrading, 4XPHONE og en mobil plattform for iPhone utgjør den overflod som 4xp tilbyr sine kunder. Store og mindre valutapar, olje og gass, indekser, samt aksjer av store offentlige selskaper kan handles, og opsjonshandel på noen av disse eiendelene er også tilgjengelig. Innskudd og uttak 4xp sier at innskudd og uttak er enkle, og mer informasjon kan fås på firmaets nettside. Visa, DinersClub, MasterCard, Payoneer og andre store kredittkort er velkomne, sammen med NeTeller, Moneybooker, Liberty Reserve og WebMoney innskudd. Bank ledninger er også lettet. I henhold til loven må identifikasjonsdokumenter fakses til megleren før handel begynner og innskudd kan gjøres. Lignende dokumentasjon er nødvendig når klienten gjør en tilbakekallingsforespørsel. Innledende innskuddskrav er 100. Med dette beløpet kan du gjøre en handel med 100: 1 innflytelse, med et minimum på 10000. Kundesupport Kundesupport er viktig for 4XP, og de viser dette ved å tilby flerspråklig støtte tilgjengelig 24 timer i døgnet, seks dager i uken. Konklusjon På grunn av fjerning av FMRRC-sertifisering anbefaler vi at du tar forsiktighet ved å velge 4XP som megler. Kommentarer på 4XP Review

No comments:

Post a Comment